دکتر اکبر جابری

اطلاعات ارتباطات

 تلفن ثابت

03431323195

 آدرس

دانشگاه شهید باهنر کرمان- دانشکده علوم ورزشی

 ایمیل

jaberi.27@gmail.com

 موبایل

09122119590

تحصیلات آکادمیک

 دانشگاه شهید چمران اهواز

کارشناسی زبان انگلیسی , از 1378 تا 1382

 دانشگاه اصفهان

کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی , از 1389 تا 1391

 دانشگاه تهران

دکترا مدیریت ورزشی , از 1391 تا 1394

 استان فارس- کازرون-قائمیه

دیپلم علوم تجربی , از 1374 تا 1378

افتخارات و جوایز

 کسب رتبه 2 کنکور سراسری دکتری سال 1391

 کسب عنوان پژوهشگر برتر استان در سال 1393

 انتخاب رساله دکتری به عنوان رساله برتر حوزه بازاریابی ورزشی در جشنواره ملی رساله های بازاریابی پژوهشگاه تربیت بدنی و فدراسیون فوتبال

 فارغ التحصیل با رتبه اول دوره کارشناسی ارشد دانشگاه اصفهان

 فارغ التحصیل با رتبه اول دوره روزانه دکتری دانشگاه تهران

 انتخاب مقاله برتر در کنفرانس ملی انجمن مدیریت ورزشی ایران در بخش سخنرانی

 کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دسته یک فوتبال دانشجویان کشور در سال 1379

 کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات دسته یک فوتبال دانشجویان کشور در سال 1380

 کسب مقام سوم مسابقات سوم مسابقات فوتبال منطقه سه کشور در سال 1390

علاقمندی ها

 ورزش

 موسیقی

زبان ها

انگلیسی

مسلط

طرح های تحقیقاتی

 مدلیابی تاثیر گرایش به معنویت بر مولفه های سلامت روان ورزشکاران تیم های ورزشی دانشگاه شهید باهنر کرمان

از 1395 تا 1396

انتشارات

کتاب ها

1. دکتر اکبر جابری- دکتر مریم نزاکت الحسینی, روانشناسی ورزش و تمرین

دانشگاه اصفهان, دانشگاه اصفهان, 1393

2. , تالیف کتب آموزشی مدیریت ورزشی موسسه مدرسان شریف- مقطع دکتری

مدرسان شریف, تهران, 1391

مقاله های مجله

1. , بررسی تاثیر انگیزش های درونی و بیرونی بر تسهیم دانش کارکنان در سازمانهای ورزشی

مجله علمی-پژوهشی مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

2. , مقایسه انگیزه های همذات پنداری (احساس هم هویتی) هواداران با تیم های ورزشی با سابقه و تازه تاسیس

مجله علمی-پژوهشی مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

3. , عوامل مرتبط با توسعه وفاداریِ هواداران به برند تیم های لیگ برتر فوتبال

مجله علمی-پژوهشی مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

4. , تعیین سهم نسبی هویت تیمی از عوامل مدیریتی باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران

مجله علمی-پژوهشی مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

5. , نقش کیفیت خدمات ورزشگاها در جذب و حفظ تماشاگران فوتبال

مجله پژوهش های مدیریت ورزشی دانشگاه علامه, 0

6. , ارائه مدلی جهت تدوین استراتژی های تفریحات ورزشی و سنجش اثر بخشی آن با استفاده از رویکرد های تلفیقی سوات و فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی و مدلسازی معادلات ساختاری

مجله تحقیق در عملیات کاربردی, 0

7. , عوامل موثر در موقعیت اجتماعی دبیران تربیت بدنی از دیدگاه دانش اموزان

مجله پژوهش های مدیریت ورزشی دانشگاه علامه, 0

8. , بررسی تاثیر کیفیت خدمات گردشگری ورزشی بر تبلیغات دهان به دهان

مجله پژوهش های مدیریت ورزشی دانشگاه علامه, 0

9. , طراحی مدلی جهت بررسی تاثیر خلاقیت، تسهیم دانش ضمنی و اشکار بر عملکرد سازمان های ورزشی بر اساس رویکرد کارت امتیاز متوازن

مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

10. , تاثیر ابعاد هویت برند بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال لیگ برتر ایران

مدیریت و توسعه ورزش دانشگاه گیلان, 0

11. , ارتباط استرس و رضایت شغلی روزنامه نگاران ورزشی

پژوهش های مدیریت ورزشی دانشگاه علامه, 0

12. , تاثیر ویژه گی های اماکن ورزشی بر تمایل به حضور مجدد تماشاگران در رویدادهای ورزشی

پژوهش های مدیریت ورزشی دانشگاه علامه, 0

13. , تحلیل عوامل موثر بر پذیرش خرید اینترنتی بلیط مسابقات ورزشی

مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

14. , تاثیر مولفه های آمیخته بازاریابی بر رضایتمندی هواداران فوتبال

فیزیولوژی و مدیریت ورزش جهاد دانشگاهی تهران, 0

15. , ارایه مدلی از فرایند ایجاد هم هویتی هوادار-تیم در بین هواداران لیگ برتر فوتبال ایران

مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

16. , تاثیر عناصر نیاز به خودابرازی بر ارزش ویژه برند باشگاهای لیگ برتر فوتبال ایران

مدیریت ورزشی دانشگاه تهران, 0

17. , Developing a model for examining the effect of tacit and explicit knowledge sharing on organizational performance based on EFQM approach

Journal of Science and Technology Policy Management, 0

18. , factors influencing sport tourist's revisit intention

Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 0

19. , Factors Affecting Fan- Team Identification and Fan Loyalty

International Journal of Research in Organizational Behavior and, 0

20. , The Effect of E-Service Quality on Football Fan Satisfaction and Fan Loyalty toward the Websites of Their Favorable Football Teams

International Journal of E-Business Research, 0

مقاله های کنفرانس

1. , بررسی تاثیر اصول بازاریابی رابطه مند بر وفاداری هواداران ورزشی

کنفرانس علم و بسکتبال, دانشگاه گیلان, 0

2. , تاثیر مولفه های تفکر استراتژیک بر تمایل به یادگیری در سازمان های ورزشی

اولین کنفرانس انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران, 0

3. , تاثیر مولفه های مدل 4c بر ارزش ویژه برند تیم های لیگ برتر فوتبال ایران

0

4. , تحلیل عوامل موثر بر انگیزه مشارکت شهروندان اصفهانی در فعالیت های ورزشی

0

5. , مطالعه عوامل موثر بر موفقیت برنامه ریزی راهبردی در سازمان های ورزشی

0

6. , تاثیر رسانه های جمعی بر میزان گرایش دانشجویان دختر به حضور در فعالیت های ورزشی

0

7. , تاثیر مولفه های سرمایه اجتماعی بر تمایل به یادگیری سازمانی دبیران مقطع متوسطه

0

8. , تاثیر ورزش بر مشارکت اجتماعی جانبازان و معلولین

0

9. , تاثیر ویژگی های اماکن ورزشی بر تمایل به حضور مجدد در رویدادهای ورزشی

0

10. , عوامل موثر بر عدم مشارکت سالمندان در فعالیتهای ورزشی تفریحی

0

11. , چالش ها و عوامل موثر بر توسعه توریسم ورزشی

0

12. , تاثیر مولفه های سروکوال بر جذابیت هویت برندهای ورزشی

0

13. , بررسی تاثیر مولفه های کیفیت خدمات بر تمایل به بازدید مجدد از رویدادهای ورزشی بر اساس مدل سروکوال

0

14. , The effect of social capital dimensions on female’s job satisfaction in sport organizations

0

15. , Identifying perceived supports affecting females’ sport performance in professional competitions

0

16. , Study of factors affecting team brand loyalty

0

17. , Studying the formation of Team-fan Identification in a new sport team

0

18. , Comparing the motivations of fan-team identification among the fans of established sport teams and new sport teams

0

مهارت ها

 تسلط بر بر نرم افزارهای مدل سازی معادلات ساختاری

 مربی گری فوتبال- فوتسال-امادگی جسمانی-بسکتبال

 روزنامه نگاری

 ترجمه متون انگلیسی

دروس

دروس ترم جاری

 اصول و مبانی مدیریت (کارشناسی ارشد)

 زبان (کارشناسی ارشد)

 فوتبال تخصصی (کارشناسی)

دروس ترم های گذشته

 جامعه شناسی ورزشی (کارشناسی)

 مدیریت سازمان های ورزشی (کارشناسی)